Τι λένε οι πελάτες μας;

4,8
Με βάση 2,061 κριτικές
5 αστέρια
85
85%
4 αστέρια
11
11%
3 αστέρια
2
2%
2 αστέρια
1
1%
1 αστέρι
1
1%

Εικόνες πελατών

Image #1 from Lukas Michael Schmidt
Image #1 from Aleksandr Dubovskij
Image #1 from Anonymous
Image #1 from Aistrūnas Norušius
Image #1 from Jiří K.
Image #1 from Rafa Miro Martinez
Image #1 from Rodrigo
Image #1 from Nadia Zastancean
Image #1 from linus lantz
Image #1 from linus lantz
Image #1 from Lukas Michael Schmidt

Λούκας Μιχαήλ Σμιντ

Αρχικά ήθελα να συνεχίσω να αγοράζω την παλιά γεύση, αλλά ξαφνικά είδα ένα νέο προϊόν και το δοκίμασα. Είναι εντελώς διαφορετικό από το παλιό και μου αρέσει πολύ. Η εμφάνισή του είναι καθαρή και τακτοποιημένη, ενώ η γεύση του είναι δροσιστική. Μου αρέσει πολύ.

Image #1 from Aleksandr Dubovskij

Αλεξάντρ Ντουμπόβσκι

Το κουτί-έκπληξη είναι το καλύτερο👍👍👍

Image #1 from Anonymous

Ανώνυμος

Πολύ καλή ποιότητα! Γρήγορη παράδοση από την αποθήκη στην ΕΕ.

Image #1 from Aistrūnas Norušius

Αϊστρούνας Νορούσιους

Fabolous

Image #1 from Jiří K.

Jiří K.

Τέλεια, έφτασε σε άριστη κατάσταση και πολύ γρήγορα. Ευχαριστώ

Image #1 from Rafa Miro Martinez

Rafa Miro Martinez

Buen servicio. Excelente diseño

Image #1 from Rodrigo

Rodrigo

Me gusta mucho este nuevo producto. La experiencia del producto es mejor que los dos sabores anteriores.

Image #1 from Nadia Zastancean

Nadia Zastancean

Sempre eccezionale

Image #1 from linus lantz

linus lantz

Fick 10 stycken av samma smak, men är nöjd ändå, o de gick väldigt väldigt fort, beställde 19 maj o fick dom den 22 maj så rekommenderar

Image #1 from linus lantz

linus lantz

Fick 10 stycken av samma smak, o gick väldigt fort innan jag fick dom, tog bara 2 dagar, rekommenderar verkligen

Image #1 from Lukas Michael Schmidt
Image #1 from Aleksandr Dubovskij
Image #1 from Anonymous
Image #1 from Aistrūnas Norušius
Image #1 from Jiří K.
Image #1 from Rafa Miro Martinez
Image #1 from Rodrigo
Image #1 from Nadia Zastancean
Image #1 from linus lantz
Image #1 from linus lantz
1-5 από 2061 αξιολογήσεις
  1. EA

    Le sigarette sono un eccellenza, e ho fatto vari ordini, ma questa volta mi hanno deluso per il tempo di consegna, quasi un mese con il corriere ubs, voto 0 e poi nell ordine precedente mi erano uscite delle sigarette rotte avevo chiesto se me le cambiavano con tutto ciò che le avevo mandato il video, ma nulla

  2. R

    とても良い。フレーバー変更も簡単。
    注文から届くまで1ヶ月以上かかって不安だったけど、状況の確認がスムーズだった。

  3. SB

    Η ιδέα της τριπλής γεύσης είναι εύκολη για τους πελάτες και η συσκευασία των 60K έχει καλή ζήτηση.

  4. Avatar photo

    Très bon produits, la livraison s’est bien passée, seul bémol ,carte bancaire acceptée jusqu’à 500 euros seulement, mais bon,j’attends ma prochaine commande avec impatience.