Τι λένε οι πελάτες μας;

4,8
Με βάση 2,064 κριτικές
5 αστέρια
85
85%
4 αστέρια
11
11%
3 αστέρια
2
2%
2 αστέρια
1
1%
1 αστέρι
1
1%

Εικόνες πελατών

Image #1 from Lukas Michael Schmidt
Image #1 from Aleksandr Dubovskij
Image #1 from Anonymous
Image #1 from Aistrūnas Norušius
Image #1 from Jiří K.
Image #1 from Rafa Miro Martinez
Image #1 from Rodrigo
Image #1 from Nadia Zastancean
Image #1 from linus lantz
Image #1 from linus lantz
Image #1 from Lukas Michael Schmidt

Λούκας Μιχαήλ Σμιντ

Αρχικά ήθελα να συνεχίσω να αγοράζω την παλιά γεύση, αλλά ξαφνικά είδα ένα νέο προϊόν και το δοκίμασα. Είναι εντελώς διαφορετικό από το παλιό και μου αρέσει πολύ. Η εμφάνισή του είναι καθαρή και τακτοποιημένη, ενώ η γεύση του είναι δροσιστική. Μου αρέσει πολύ.

Image #1 from Aleksandr Dubovskij

Αλεξάντρ Ντουμπόβσκι

Το κουτί-έκπληξη είναι το καλύτερο👍👍👍

Image #1 from Anonymous

Ανώνυμος

Πολύ καλή ποιότητα! Γρήγορη παράδοση από την αποθήκη στην ΕΕ.

Image #1 from Aistrūnas Norušius

Αϊστρούνας Νορούσιους

Fabolous

Image #1 from Jiří K.

Jiří K.

Τέλεια, έφτασε σε άριστη κατάσταση και πολύ γρήγορα. Ευχαριστώ

Image #1 from Rafa Miro Martinez

Rafa Miro Martinez

Buen servicio. Excelente diseño

Image #1 from Rodrigo

Rodrigo

Me gusta mucho este nuevo producto. La experiencia del producto es mejor que los dos sabores anteriores.

Image #1 from Nadia Zastancean

Nadia Zastancean

Sempre eccezionale

Image #1 from linus lantz

linus lantz

Fick 10 stycken av samma smak, men är nöjd ändå, o de gick väldigt väldigt fort, beställde 19 maj o fick dom den 22 maj så rekommenderar

Image #1 from linus lantz

linus lantz

Fick 10 stycken av samma smak, o gick väldigt fort innan jag fick dom, tog bara 2 dagar, rekommenderar verkligen

Image #1 from Lukas Michael Schmidt
Image #1 from Aleksandr Dubovskij
Image #1 from Anonymous
Image #1 from Aistrūnas Norušius
Image #1 from Jiří K.
Image #1 from Rafa Miro Martinez
Image #1 from Rodrigo
Image #1 from Nadia Zastancean
Image #1 from linus lantz
Image #1 from linus lantz
1-5 από 2064 αξιολογήσεις
  1. Avatar photo

    Πάντα με μεγάλη ευχαρίστηση, εξαιρετική ποιότητα

  2. Μ

    Η παράδοση άργησε λίγο παραπάνω

  3. EA

    Τα τσιγάρα είναι εξαιρετικής ποιότητας και έχω κάνει αρκετές παραγγελίες, αλλά αυτή τη φορά με απογοήτευσαν λόγω του χρόνου παράδοσης — σχεδόν ένας μήνας με την εταιρεία ταχυμεταφορών UBS —, βαθμολογία 0. Επιπλέον, στην προηγούμενη παραγγελία μου είχαν φτάσει σπασμένα τσιγάρα και είχα ρωτήσει αν θα μου τα αντικαταστήσουν, αφού τους είχα στείλει και βίντεο, αλλά δεν έγινε τίποτα.

  4. R

    Πολύ καλό. Η αλλαγή γεύσης είναι επίσης εύκολη.
    Αν και ανησυχούσα επειδή πέρασε πάνω από ένας μήνας από την παραγγελία μέχρι την παράδοση, η ενημέρωση για την κατάσταση της παραγγελίας ήταν απρόσκοπτη.